Tuesday, February 14, 2012

My 'Mini Farm'

Gambar di bawah ini aku paparkan beberapa screenshot dari akuarium-akuarium yang menempatkan ikan lagaku dari jenis Wild Imbellis (Kalau tak silap aku la), dan juga Halfmoon jantan serta betina. Gambar-gambar ini aku ambil dari kamera telefon bimbit dengan kualiti 1.3 Megapixel. Jangan ketawa! Belum cukup modal lagi nak tangkap Android satu! Adeh..

Memang blur habis. Apapun enjoy je la eh!

Terpaksa aku pisahkan pandangan mereka dengan kad manila




6 comments:

  1. Bos ,tempat tu cantik dh,satu je,kertas tu rse2 bleh jejas kesihatan ikan tu,nnti warna kertas trun air tercemar,ikan jd xgalak,klu bleh pka jring hijau untuk perangkap nyamuk tu. sori klu terlebih komen.

    ReplyDelete
  2. @Anonymous aku dah ubah dah bro..aku dah buang kertas kad manila tu..aku gantikan dengan akuarium baru..yang akuarium lama tu aku letak ikan laga betina..Halfmoon..perghhh..

    @Ahmad Fikrizaman memang minat habis..tinggal lagi aku takde idea je nak bikin mini farm ni lebih menarik macam mana..

    ReplyDelete
  3. bos...letaklah jantan skali biar dia buat buih,,ikan ni mesti besar buih dia..syok oooo..tgk.

    ReplyDelete
  4. Memang aku letak jantan sekali..tengah usaha nak breed ni..banyak buih beb..

    ReplyDelete
  5. ok bos..klu dh mnjd post entri...

    ReplyDelete