Tuesday, February 21, 2012

Betta Breeding Plan Phase 1

Seperti mana yang disebutkan dalam tajuk, aku sedang mencuba untuk mengacukkan ikan laga Halfmoon jantanku dengan ikan laga betina dari jenis Veiltail. Ada juga rakan-rakan dari forum Bettas4All mengatakan ia dari jenis Plakat, ada pula dari forum Betta Society of Malaysia mengatakan ia dari jenis Traditional Plakat.

Apapun jenisnya, aku sudahpun memasukkan ia ke dalam akuarium Fluffy, dan semalam aku lihat Fluffy sedang galak membina sarang buih.

Aku akan update dengan gambarnya sekali. Buat masa ini belum boleh lagi kerana USB cable tertinggal kat rumah pula. Aihhh..

2 comments:

  1. ok bos ..nk tgu tgk hsilnye nnti..stu lg,satu je nk bri cadangan ,bleh? jgn ltk ape2 batu dlm balang tu.harap berjaya.

    ReplyDelete
  2. Alamak..aku da siap letak batu dah bro..aku lupa nak remove..tu je kesilapannya..takpe..takpe..ada rezeki ada la tu..

    ReplyDelete