Monday, February 13, 2012

Blog Ikan Laga Malaysia!

Assalamualaikum WBT. Tak banyak yang dapat aku katakan di sini melainkan rasa bersyukur kerana akhirnya aku dapat menyiapkan blog ini dan aku sangat berpuas hati.


Blog ini dibuat atas rasa minat yang mendalam terhadap Ikan Laga atau bahasa saintifiknya Betta Splendens. Aku amat mengharapkan teguran yang membina dari para sahabat yang mempunyai minat serupa.

Akhir kata, jika anda peminat Ikan Laga, jangan segan silu untuk meluahkan pendapat mahupun cadangan untuk memajukan blog ini.

Blog ini bukanlah dibuat untuk memberikan panduan atau ilmiah berkenaan dengan Ikan Laga, kerana aku sendiri bukanlah pakar dalam hal ini. Cuma ia dibuat untuk berkongsi pengalaman menjaga ikan ini, dan juga berkongsi cerita tentang ikan-ikan yang sedang dipelihara di rumah aku itu. Harapnya mendapat sokongan jitu dari para peminat khususnya Ikan Laga Halfmoon!

11 comments:

  1. gila banyak bulu....congrates bro...

    ReplyDelete
  2. wow wow wow Bos... ni gred A pnya ni... brape hrge bli tu?

    ReplyDelete
  3. @ Anonymous aku beli dengan harga RM15 je bro! Murah kan?

    @ Ahmad Fikrizaman biasa laaa..Hobi di waktu lapang..

    ReplyDelete
  4. mmg murah..ni yg bru bli ari tu ke?

    ReplyDelete
  5. Ha'ah..aku baru je beli..ingatkan hari Jumaat ni nak pegi cari lagi..nak join tak? Hehe.. =p

    ReplyDelete
  6. aku bkn xn bela ikan ni tp air kat umah aku air x cantik la,ok trima ksih lah.

    ReplyDelete
  7. nice blog bro...slamat maju jaye...

    ReplyDelete
  8. aku baru beli ikan laga.. terus cari blog lagaworld.

    ReplyDelete
  9. Salam. Tahniah bro. Mmg rajin kgsi pengalaman dgn kami d luar ni. Saya ni masih baru dlm mmbiak ikan laga. So nak tanye, bro bg mkn ape kt anak2 ikan yg bsru menetas?

    ReplyDelete